Nog precies 12 uur te gaan... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Nog precies 12 uur te gaan... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Nog precies 12 uur te gaan...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Februari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

voordat ik Maleisië achter me zal laten voor 3,5 week. Om 23:45 ga ik de lucht in.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen week geen tijd had om me zenuwachtig te maken voor deze vakantie maar nu heb ik echt niet meer. Kia was de hele week bij me, hij had vakantie, en toen ie vanmorgen weg ging, keek ik eens rond in mijn huissie en zag ik de lege koffer met alle zooi op het bed en besefte ik pas echt voor de volle 100% dat ik ik vandaag naar Nederland ga.
Ik ben nu ook behoorlijk misselijk. Ach, er ligt al een heerlijk broodje crab op me te wachten en daarna zal het vast wel weer beter gaan.
Ik zit nu op kantoor, nog even de laatste dingen doen. Daarna naarhuis en mijn koffer pakken en een beetje schoonmaken nog.
Kia komt vanavond nog naar de luchthaven gelukkig. Kunnen we nog ons laatste Starbucksje doen!

Zoals ik al eerder zei was Kia de afgelopen week bij me. Was natuurlijk weer gezellig.
Ook weer een leuk weekend gehad.
Ik heb een aantal weken geleden een nieuw clubje Nederlanders ontmoet en zo zijn we van de week al lekker wezen eten en shoppen in Central Market en vrijdag zijn we naar Zouk geweest, een discotheek hier.
Ik was er nog nooit geweest maar had nu een goede reden om eens te gaan want Johan Gielen draaide er. Het was echt top.
Nadat we eerst even wat vertraging hadden bij de ingang (Bart mocht er niet in op zn slippers, zie de foto's), drankjes hadden gekocht, hebben we de verder de hele avond staan dansen. Het was echt gaaf.
Gisteren nog lekker met Kia, Aerin en Mirjam bij het zwembad van New World gelegen. Heerlijk badje is het toch.
Vrijdag voordat we naar Zouk gingen, hebben we eerst bij mij thuis een wijntje en biertje gedronken en aangezien ik de overgebleven wijn niet meer op kreeg, nam ik ze gisteren mee naar het zwembad wat ook weer voor een leuke foto heeft gezorgd ;-)

Vanaf 08:00 uur Nederlandse tijd ben ik niet meer op mijn Oad nummer te bereiken.
Vanaf 08:00 tm 16:00 Nederlandse tijd ben ik te bereiken op 0060173085423.
En vanaf 27 feb 06:00 ben ik weer te bereiken op mijn nederlandse nummer:0610729091.

Nog een tip:
http://www.maleisieviertfeest.nl
Leuke site over Maleisie en over het feit dat Maleisie dit jaar jarig is... 50 jaar onafhankelijkheid wordt gevierd.

Nou, dat was het dan weer. Ik ga even snel de laatste dingetjes doen. Jullie eventuele reacties lees ik pas in Nederland weer hoor!!

Tot snel allemaal, liefs vanuit Maleisië.

  • 26 Februari 2007 - 06:29

    Mams:

    Nou kunnen we echt zeggen oant morn!!!!!

  • 26 Februari 2007 - 06:41

    Jenny:

    Heee marleen!!
    Leuk die fotos :)
    Was gezellig..
    Nu is het echt kortbij je trip naar NL!
    Vergeet de dropjes en de stroopwafels niet mee terug te brengen;)
    Haha geniet er maar lekker even van..
    xxxx Jenny

  • 26 Februari 2007 - 07:37

    Claire:

    Nou meis... een hele goede reis voor strx en ik hoop je te zien in Nederland, dat je nog ergens een plekje vrij hebt voor mij! Hahaha... we bellen anders wel eventjes als je hier bent want ik zou het super leuk vinden om je weer te zien!
    Dikke kuzz en tot binnenkort?
    Ciao XxX Claire

  • 26 Februari 2007 - 09:03

    Mireille:

    Leuk dat je weer een beetje in de buurt ben. Anniek zal wel weer gaan msn-en ze mist haar grote nicht wel.
    groetjes Mireille

  • 26 Februari 2007 - 13:36

    Niels:

    Hey marleentje, ik ben inmiddels ook alweer terug dus dan zie ik je binnenkort wel in kampen denk ik!
    goeie reis

  • 26 Februari 2007 - 15:01

    Marije:

    Nou, je zal nu zo'n beetje aan het boarden zijn. Nog effies vliegen en laat je dan maar lekker in de watten leggen. Geniet van je vakantie, je hebt het verdiend!
    Liefs, Marije

  • 26 Februari 2007 - 17:13

    Mieke:

    Eindelijk komt ze dan!!!
    Heb je lonny wel meegenomen???

  • 27 Februari 2007 - 18:51

    Jildou:

    Geniet ervan om weer even op Nederlandse bodem te zijn. Veel plezier de komende weken thuis!
    Liefs Jildou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 313302

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: