Mijn eerste Starbucks verhaal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Mijn eerste Starbucks verhaal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Mijn eerste Starbucks verhaal

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 Juni 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eindelijk hoor ik erbij.. bij de stoere-mensen-club die met een laptop op schoot lurken aan een frappucino bij de Starbucks.
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben.
Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een gloednieuwe laptop, nieuwste van het nieuwste en het kost hier werkelijk waar niets.
Dus nu zit ik stoer in een lekkere luie stoel in de Starbucks tegenover mijn appartement.
Ik moet moeite doen om niet in slaap te vallen (gelukkig heb ik genoeg cafeine om me heen) want het nachtje was wel erg kort.
Dankzij het tijdsverschil van 6 uur beginnen alle wedstrijden van Nederland om 02:45 's nachts.
De eerste wedstrijd heb ik half gezien op de bank maar na die fantastische uitslag, moesten we natuurlijk vanacht wel op pad.
De Nederlandse vereniging had alle Nederlanders in KL een mail gestuurd en voorgesteld om allemaal samen te kijken in de Havana Bar.
Ik heb eerst wat geslapen en om 2 uur gingen Kia en ik op pad.
Ik heb Kia ook zo ver gekregen dat ie mee ging EN een oranje shirt aan deed. Zo heeft ie alvast kennis kunnen maken met de enige vorm van cultuur die Nederland bezit.. het voetbal. Uiteraard was het een geweldige gezellige nacht maar had het graag in Nederland gezien.
Wat zal het gezellig geweest zijn bij jullie allemaal!!
Maar wij mochten hier ook niet klagen hoor!!
Het was gezellig met Sebastian, Benny, Patrick en Kia!

Verder heb ik weer eens bezoek gehad. Welliswaar voor een dag en het was een blind date maar het was weer super gezellig.. Sonja van het hoofdkantoor van Oad met haar vriend sliepen een nacht in KL alvorens ze doorvlogen naar Australie.
Zoals altijd met bezoek.. zijn we bij Santini wezen eten en geborreld in de Skybar.

Dan zit Kia zijn vakantie er al weer op. Overmorgen begint het nieuwe semester weer. Gelukkig een heel rustig semester en daarom heeft hij er een bijbaantje bij genomen.
Een of ander programma ontwikkelen voor een hoge pief. Ik snap er zelf ook niets van dus ik zal jullie de ellende besparen.

Verder gaat alles zijn gangetje hier.. niet veel bijzonders gebeurt de laatste tijd.

Belangrijkste is dat het goed met me gaat, ik mn werk nog erg leuk vind en ik nog iedere dag geniet van het feit dat ik in zo'n mooie stad mag wonen.

PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL EN EEN DIKKE KUS!!!

  • 14 Juni 2008 - 11:44

    Carolien:

    O Marleen het is hier echt zo gaaf met de voetbal. We hebben gisteren echt een geweldige avond gehad. Voel me nu alleen wat minder, haha!
    Ach ja, kantoordag dus dat scheelt.
    Maarre je outfit is super hoor!
    Liefs Carolien

  • 14 Juni 2008 - 12:50

    Zo Maar Iemand:

    Hey Marleen welkom bij de stoere mensen club.

  • 14 Juni 2008 - 13:07

    Mireille:

    Gisteren met de kinderen voetbal gekeken, alle drie in vol ornaat Anniek en Lars met een NL vlag en Bart met een oranje leeuw op hun gezicht geverft . Halverwegen vielen de jongens in slaap, we moeten duidelijk nog even oefenen met het oranjegevoel.

  • 14 Juni 2008 - 14:07

    Joke:

    hoi marleen
    je had gisteravond in kampen moeten zijn met voetbal na elk nederlands doelpunt was het vuurwerk en melkbussen geknal. en we gaan nog ff door tot de finale hopen we
    groetjes joke

  • 14 Juni 2008 - 16:38

    Mams:

    Ja ja dat is het he 's nachts je bed uitgaan om voetbal te kijken!!!!
    Wat zal die koffie lekker smaken met een laptop erbij. Enne krijg je al provisie bij Santini en de Skybar met al die nieuwe mensen die je meeneemt? Hee meissie veel plezier nog met de rest van de wedstrijden(je hoeft ze niet allemaal te gaan zien hoor)
    Dikke kus

  • 14 Juni 2008 - 19:04

    Marloes:

    He meis,
    Ik zie dat je je het mooie ek shirt van Marmaris hebt bewaard? komt altijd van pas :).. xx

  • 15 Juni 2008 - 09:06

    Renee:

    heeeeey!
    Haha ik zie dat de oranje sfeer daar ook helemaal top is! Wel jammer dat t midden in de nacht is maar t heeft ook wel weer wat he;) Ik heb helaas nog geen foto's van ons huus maar die komen snel! ik heb nu lekker vakaaaantie dus de groepsmail komt weer riiiiight back at ya;) Have fun dinsdag NL elftaall!! Kusss

  • 15 Juni 2008 - 14:47

    Froukje:

    Chica!! Goed zo!! Doorzetten die oranje-sfeer! Ik heb het samen met de crew gevierd tussen de mannen met geruite theedoeken, met andere woorden, in de bar in Bahrain. Was overigens zeer gezellig.

  • 16 Juni 2008 - 09:05

    Jildou:

    Dat voetbalfeestje ziet er goed uit!
    En relaxed, zo bij Starbucks met je laptopje, dat doe je goed.
    Jildou
    x

  • 16 Juni 2008 - 20:45

    Aerin:

    Jeetje ik wil ook bij de stoere mensen club horen!! Ben blij dat je laptop zo goed bevalt en alles daar goed gaat. Probeer zo snel mogelijk de wacht van je over te nemen ;)

    Dikke kus!

  • 21 Juni 2008 - 08:09

    Tess:

    Hup Holland! Vanavond ook weer kijken, Leentje? Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 313306

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: