Held wordt Loser - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Held wordt Loser - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Held wordt Loser

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Juni 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo wordt je eerst overal steeds in de hotels tijdens de hotelbezoeken binnen gehaald als een held met een applaus en schouderklopjes en wilde iedereen op kantoor vriendjes met me worden, en zo wordt je overal keihard uitgelachen en uitgemaakt voor Loser.
Het is niet makkelijk op dit moment om een Nederlander in Maleisie te zijn. Nee hoor, dat is gekheid maar het was wel even flink balen he.
We hebben de wedstrijd weer gekeken in de Little Havana bar.
Uitgedost in het Oranje, nacho's in plaats van bitterballen en de nodige drankjes stonden klaar maar helaas.. het heeft niet zo mogen zijn!!
Maar goed, daar weten we allemaal het fijne al wel vanaf!

Dan even goed nieuws, Kia heeft zijn cijfers terug voor de zware examens van 5 weken geleden.
Hij heeft 3 10en en 2 x een 10-.
Wat is het toch een studiebol, maar ik ben wel trots op mijn studiebol!

Vorige week nog een avondje doorgezakt in Santini met lekker eten en wijntjes! Hier hebben we Nynke leren kennen, zij is net begonnen aan haar stage in een hotel hier. Was een gezellig avondje!

Verder gaat alles zo zn gangetje hier in KL.. het zomerseizoen is begonnen en het is lekker druk in de stad. Ook hebben de Arabieren de weg naar KL weer gevonden en ziet het letterlijk en figuurlijk zwart op straat van de boerka's.
Mijn drukke seizoen laat nog even op zich wachten maar gelukkig wordt Juli wel een lekkere drukke maand.

Voor vanavond staat er weer een ouderwets Nederlands onderonsjes in de Skybar op het programma dus dat wordt vast weer gezellig.

Lieve allemaal, ik heb niet veel te melden maar ik wilde gewoon even een teken van leven geven!

Veel Liefs uit Kuala Lumpur.

  • 25 Juni 2008 - 06:20

    Mams:

    Ja Marleen hier was het ook niet gezellig na dat grote verlies!!!!
    Maar ik zie dat je al weer goed bezig bent.
    Veel plezier nog.
    kus

  • 25 Juni 2008 - 09:49

    Jildou:

    Ach, het is maar een spelletje.....
    Nu kunnen ze vast gaan trainen voor over 2 jaar.
    x

  • 25 Juni 2008 - 10:12

    Froukje:

    Chica! Hier een teken van leven terug ;)
    Wat goed van Kia zeg! Zeker iets om trots op te zijn.
    Dikke kus

  • 25 Juni 2008 - 13:56

    Joke:

    Tja de oranje rommel is hier ook weer in de kast verdwenen voor de eerste 2 jaar.
    dan zijn we nu maar voor duitsland hahaha
    groetjes Joke


  • 25 Juni 2008 - 15:40

    Emmie:

    Hoi Marleen ,we waren bij de buren van Sander en jo, maar ineens was het niet meer zo gezellig,gek he?
    Beetje jammer maar de rest gaat ook door he!
    groetjes Emmie.

  • 25 Juni 2008 - 15:42

    Emmie:

    Trouwens ,voor de poul van Ton moet Turkey vanavond winnen!
    Beetje dubbel nu!

  • 25 Juni 2008 - 16:29

    Jeroen:

    hey marleen jammer ja van de voetbal maar ja. jullie zagen er wel goed uit in oranje. kia ook hoor staat m goed. groetjes

  • 26 Juni 2008 - 09:53

    Aerin:

    Jeetje wat was ik stom zeg toen ik dacht dat we na 1-1 gewoon door waren naar de volgende ronde. Pas toen ik uit de douche kwam en Sam nog intensief naar de verlenging zat te kijken kwam ik erachter! haha, wat kan ik zeggen ik hoor niet thuis in NL en moet nodig terug naar KL!

    xxx Aerin

  • 28 Juni 2008 - 13:01

    Theo:

    Nou..... ik kom veel in duitsland daar heb je als hollander nu helemaal geen leven meer. hoop dat ze morgenavond verliezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 313320

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: