Bijna vakantie met mama - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Bijna vakantie met mama - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie met mama

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Augustus 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Een hele goedemorgen allemaal,

Het is weer maandag, helaas is het weekend weer voorbij.
Zo hoor je te denken toch?
Nou ik niet hoor.. ik ben blij dat het voorbij is want nu hoef ik nog maar 2 nachtjes te wachten tot ik mama kan omhelsen op de luchthaven.
Ze landt woensdag 09:00 Nederlandse tijd.

Vanaf 14 augustus heb ik ook vakantie.. Echt vakantie.
Dat wil zeggen ZONDER noodtelefoon. De telefoon neemt mijn collega van de agent over, wat lijkt me dat heerlijk!
Helaas hebben ze op kantoor wel mijn prive nummer maar ze zullen me vast niet bellen.

Onze vakantie plannen zijn als volgt: We gaan die vrijdag naar Phuket toe voor 2 nachten. Daarna weer een dag in KL.
Vervolgens stappen we in een Berjaya Air vliegtuigje (lees: eng, klein gammel ding met propellor motoren) om naar een op-en-top bounty eiland te gaan, genaamd Redang.
Ik zou dat nu niet gaan googelen.. eerst even koffie drinken en wakker worden anders kon het wel eens hard aankomen hahahaha, wat flauw he;-)
Bedoeling is om op beide bestemmingen te eilandhoppen, lekker eten en drinken, bootje varen en vooral relaxen en niets doen!

Vanaf volgende week ben ik dus een week 'uit de lucht' wat internet betreft. Ik hoop niet wat Berjaya Air betreft haha.

Nou, ik ga weer even verder met nerveus nagelbijten, heb nog een paar nagels over :-)

Vakantieverslag staat uiteraard na de vakantie snel op deze site!


  • 10 Augustus 2009 - 05:40

    Froukje Hiemstra:

    Haha wat een timing:) Is het maandag ofzo:P
    Ooh meis ik kan ook niet wachten!!!
    Misschien moeten we even iets van yoga doen om deze twee dagen te kunnen ontspannen!!

    Schat geniet er lekker van!!!
    xx

  • 10 Augustus 2009 - 05:43

    Mams Zelf:

    ja ja nog een nachtje!!!, nog eventjes vliegen en ik ben in Maleisie.
    Tot dan(zie je op de luchthaven)
    Dikke kus

  • 10 Augustus 2009 - 05:58

    Marischa:

    Meis,heel veel plezier samen! Geniet ervan.
    Kus

  • 10 Augustus 2009 - 07:47

    Froukje:

    Jaaaaa wat een heerlijk vooruitzicht!!
    Have fun lieverds!
    xxx

  • 10 Augustus 2009 - 08:27

    Renske:


    Geniet ervan, want dat gaan wij ook doen met Froukje.
    Misschien treffen we elkaar nog dan moet ik alsnog een rode roos in mijn haar doen!!
    Heel veel plezier met mams!!


  • 10 Augustus 2009 - 09:01

    Emmie:

    Hoi Marleen, misschien ben je nog zo lenig dat je bij je teennagels kunt !
    Geniet lekker van jullie tijd daar samen, en als ik zo die foto's zie ben ik best een beetje jaloers hoor.
    Daarvoor zou ik een vlucht in dat gammele ding ook wel wagen!
    Ben weer benieuwd naar je verslag t.z.t.!

    Liefs en groetjes, ook van Ton!

  • 10 Augustus 2009 - 10:22

    Sanne:

    Nog even volhouden!! Heeel veel plezier vast samen en probeer je nog een beetje te ontspannen vantevoren ;) Bye! X

  • 10 Augustus 2009 - 11:53

    Kim:

    Hmmmm ik dacht dat ik t wel aankon zonder koffie maar helaas.....
    Jaloers!!!!
    Heel veel plezier meis, geniet er lekker van!

    Liefs Kim

  • 10 Augustus 2009 - 12:32

    Carolien:

    He meis,
    Wat een leuke plannen allemaal en dat zonder noodtelefoon, heerlijk toch? Ellen is hier nu op bezoek. Dat is ook erg gezellig. Ik tel ook af, ik moet nog 2 weken wachten maar dan zijn mijn ouders ook eindelijk hier!
    Nou heel veel plezier met je moeder, geniet er lekker van!
    X Carolien

  • 10 Augustus 2009 - 15:45

    Joke:

    Hoi marleen
    Je weet het nog niet maar ik zit bij je moeder in de koffer en ga lekker met jullie mee genieten ( in gedachten dan) hahaha.
    Ik wens jullie heel erg veel plezier en geniet van elkaar en al dat moois daar.
    Helaas moet ik het met een ander eilandje doen want ik vlieg zondag even lekker naar mallorca.
    Ach daar hebben ze ook palmbomen en een mooi strand
    geniet en drink met mate
    groetjes joke

  • 10 Augustus 2009 - 17:23

    Van Flippenstijn:

    ik wens je een leuke tijd toe met je moeder en een hele fijne vakantie.
    Maar denk er om rijk zijn zijn valt nie mee

  • 10 Augustus 2009 - 18:05

    Mireille:

    Marleen, wij wensen je heel veel plezier samen met mams. Geniet ervan.
    Groetjes Herman en Mireille

  • 10 Augustus 2009 - 21:48

    Ria:

    Hey Malleen,
    Ik heb je moeder vanavond nog ff gesproken ,maar ze heeft eigenlijk helemaal geen zin haha.
    Maak er een tegekke tijd van saampjes.Misschien dat jij eens met mici kan gaan praten over jou job?
    Lijkt me ook wel lekker zo een vakantie later.
    Veel liefs en knuffels uit Hoofddorp

  • 11 Augustus 2009 - 01:35

    Bas En Maaike:

    Heyhey!

    Spannend hè? Maar het is zeker het wachten waard geweest als je straks eenmaal op het vliegveld staat! Het is dan helaas wel weer sneller voorbij dan je denkt, dus vergeet niet om er heel erg veel van te gaan genieten! :D

    Heel veel plezier samen!

    Bas en Maaike

    (PS: Laat je moeder naderhand even een verhaaltje typen voor de site. Is leuk voor de afwisseling en kost je zelf niet zoveel moeite! ;))

  • 11 Augustus 2009 - 08:45

    Corina:

    Hoi Marleen,

    Zoals het bovenstaande berichtje al zegt, vergeet niet er heel veel van te genieten!!!
    Wij wensen je een super fijne tijd samen!!

    En misschien wel een nieuwe trend: moeders een berichtje laten plaatsen op de site :-)
    Ik heb het in ieder geval met veel plezier gedaan.

    Groetjes en we kijken uit naar het verslag van jullie vakantie samen....

  • 13 Augustus 2009 - 14:24

    Bert En Ina:

    Hoi Marleen (en Feike!),
    Wij zijn net terug uit Italie. Oh, wat ziet dat er goed uit: jullie vakantieplannetjes!!! Phuket en Redang om van te watertanden... Wij wensen jullie een paradijselijke tijd saampjes!!
    Heel veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 313375

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: