Regen..... Onweer.... Koud - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Regen..... Onweer.... Koud - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Regen..... Onweer.... Koud

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Oktober 2005 | Griekenland, Kérkyra

Jaja, helaas moet ook Corfu eraan geloven. Het is nu al 4 weken niet al te best weer en als het dan een dagje mooi is geweest, zijn de volgende paar dagen gelijk weer drama.
Het regent echt nu al 24 uur non stop. Vanmorgenvroeg moest ik naar de luchthaven om excursie geld weg te brengen naar gasten en ik heb er gewoon een half uur over gedaan (normaal 10 minuutjes) want de straten en wegen staan gewoon echt blank. Ik heb ook geen oog dicht gedaan vanacht om dat de regen zo heerlijk op het afdakje klettert... dus bruin terug komen doen ik niet. Maar ja ik kom hier ook om te werken he. Donderdag hebben we met 10 nederlandse hostessen gegeten... was supergezellig en zo mega veel gegeten...pfff. Daarna zijn Froukje, Karin en ik nog uit geweest. We hadden hele dag al zo'n zin om te gaan want we zouden naar de AU Bar. Schijnt super te zijn. Nou toen we binnen waren bleek dat het de meest arrogante place on earth te zijn. Niemand danste en iedereen zit mekaar aan te staren. Nou daar zijn we maar snel weg gerend. Even in Gouvia wat wezen drinken maar het het is erg rusig hier. Er is niet veel meer te doen. Ik ben blij dat ik de 17e weg ga en niet tot de 31e moet blijven zoals de rest van de meiden. Ik stop er mee want moet naar Acharavi ( in het noorden ) rijden en daar heb ik toch zoooo'n hekel aan maar ja, nog ff volhouden en dan ga ik vakantie vieren. In mijn volgende bericht zal ik mijn vakantie plannen verklappen!! Liefs

  • 02 Oktober 2005 - 19:15

    Mieke:

    Hola Marlenos,

    Gelukkig heb ik het in het zonnige malaga nog steeds goed met het weer, gaaf dat je nou ook zo´n site heb.
    Hoop echt dat je langskomt

    Dikke zoen Mieke

  • 03 Oktober 2005 - 13:42

    Marije:

    Yassou Marleen!

    Nou, met zulk weer is het beter om in te pakken en weg te wezen. Hier op Fuerte is het nog altijd erg lekker weer, gelukkig ook weer wat rustiger met werken zodat er weer wat bruin van de zon op mijn lijf komt. Jij bijna naar huis joh! Ik blijf nog even, tot eind van het jaar. Ben benieuwd of je Afrika plannen nog door gaan! Filakia, Marije

  • 03 Oktober 2005 - 16:51

    Henk:

    nog ff volhouden joh, het eindrapport zag er prima uit; net een biefstukje gehad met gebakken aardappeltjes en sla; heeeeeeerlijk!!!!!; beter dan in T.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 312973

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: