Foto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

13 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo!! Bij dit bericht staan weer een paar foto's....

  • 13 April 2006 - 10:47

    Mams:

    SUPER!!!!!!!!

  • 13 April 2006 - 16:52

    Mieke:

    Kei gaaf!!!

  • 13 April 2006 - 18:48

    Marije:

    't Ziet er fantastisch uit!

  • 14 April 2006 - 16:38

    Kim:

    he malleentje ziet er echt super uit!! moet toch echt een keer die kant op..

  • 15 April 2006 - 18:18

    Carolien:

    He Marleen, echt geweldig daar zeg!! Vindt het wel heel knap dat je dit gedaan hebt!! Maar op de fotos te zien heb je het super naar de zin daar. Wij ook nog steeds hier, ik wist niet dat er zoveel kwam kijken bij het opstarten van een seizoen. Met het team klikt het ook prima. Veel (werk) plezier daar nog
    Liefs

  • 30 April 2006 - 13:11

    Tess:

    Tering wat een super foto's!!! :) XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 313014

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: