Gelukkig Nieuwjaar!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Als eerste wil ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol Nieuwjaar wensen. Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige jaarwisseling hebben gehad. Ik hoorde dat het weer niet echt mee zat dus lekker binnen gebleven met een borrel?

Ik heb hier niet echt het gevoel van een jaarwisseling gehad. Zoals ik al eerder op deze site schreef, houden de Malayers er rare gewoonten op na en ook gisteren was het weer vreemd....

Lydia (1 van die Nederlandse meiden die in KL in weeshuizen hebben gewerkt) kwam op oudjaarsdag al vroeg in de ochtend vanuit Singapore bij mij aan. Ze zou 1 nachtje bij mij slapen en is nu inmiddels al weer op Langkawi. 's avonds kwam Kia en hebben we met zijn 3en thuis gegeten. Om half 11 zijn we naar KLCC gegaan. Dat zou "The Place to be" zijn. Het was inderdaad ook erg druk en iedereen was aan het wachten op 'het' vuurwerk. Iets voor 12en werden zondere enige aankondiging het vuurwerk afgestoken. Was erg mooi maar ook erg kort. Niemand wenste mekaar gelukkig nieuwjaar en er hing na dit vuurwerk een raar sfeertje. Er waren wat vechtpartijen en opstootjes. We zouden toch al niet gaan stappen, en nu zijn we maar direct door naar huis gegaan. Onderweg ook weer grote groepen bij mekaar, die een beetje een aggresief sfeertje uitstraaldenn.
Op het drukke kruispunt achter mijn huis ook veel politie en er waren er al heel wat opgepakt. Ook veel dronken jongelui. Volgens onze theorie komt dat omdat ze verder nooit drinken omdat alcohol hier erg duur is.. en als ze dan een paar slokken drinken met Oud en Nieuw.. ja dan zijn ze zo dronken natuurlijk.
Om 1 uur waren we weer thuis en na nog even wakker te hebben gelegen van de herrie buiten, viel ik al snel in slaap. Ik heb dus totaal geen idee gehad van nieuwjaar, het was gewoon een avond zoals anderen haha. Maar ja, het is 2007... Ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Hopelijk krijg ik eind januari goed nieuws en mag ik blijven tot weer minimaal oktober.
Verder hoop ik dat alles net zo zal gaan in 2006. En dat ik gelukkig mag blijven met Kia, maar dat zit wel goed, dat weet ik zeker. Verder hoop ik dat ik snel weer wat meer werk heb en dat ik me wat fitter ga voelen. Ben de laatste zo moe en heb ook allerlei vreemde kwaaltjes. Nu heb ik weer een spier en kraakbeen beschadigd doordat ik te veel situps in 1 keer heb gedaan, aldus de dokter. Hele zeurende pijn.. ach dat gaat ook wel weer over.
Vanaf maandag heeft Kia 3 weken vakantie (hij heeft deze week zijn eind-examens) en volgende week gaan we een paar dagen naar Pangkor toe. Een bounty eilandje... daar hebben we zo zin in.. maar dat kunnen jullie je wel voorstellen he dus alvast een waarschuwing voor diegene die denken het niet aan te kunnen: Mijn volgende verhaal zal dus gaan over Pangkor en ik hoop er ook mooie bounty-foto's bij te doen dus jullie zijn gewaarschuwd haha!!

Dit was het weer voor nu... Groetjes!!

  • 02 Januari 2007 - 05:36

    Tony:

    Leentje!!!! Happy new year... Yeah als eerste op je site!!! Geniet van alles wat je doet en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!! Have fun... Kus Tony

  • 02 Januari 2007 - 06:17

    Marga:

    Gelukkig nieuwjaar

    Dat dit jaar je maar mag brengen wat je allemaal wenst.

    groetjes

    marga

  • 02 Januari 2007 - 07:29

    Mams:

    sorry, geen goed begin als derde, maar hoop voor je dat er goede berichten komen. Verheug me op je volgende "verhaal en plaatjes"
    Kus

  • 02 Januari 2007 - 08:06

    Marije:

    Geniet van jullie vakantie samen! Tot snel!
    Liefs, Marije (vanuit Ayutthaya)

  • 02 Januari 2007 - 08:38

    Marije:

    Nogmaals me, weet niet of je email het doet, dus vandaar maar hier een berichtje. Ik wil eerder naar je in KL proberen te komen, dus zou even willen weten wanneer je exact op vakantie bent. Ik moet in ieder geval voor 25 januari hier het land uit zijn geweest.
    Laat even weten op mijn email en dan kunnen we zien!
    Groetjes!

  • 02 Januari 2007 - 12:27

    Corina:

    Hoi Marleen

    Een goed,gezond en gelukkig 2007!!

    Groetjes uit Barneveld
    Jocobani

  • 02 Januari 2007 - 15:56

    Mireille:

    Gelukkig Nieuwjaar En de beste wensen uit Amersfoort
    groetjes Mireille, Herman, Anniek, Bart en Lars

  • 02 Januari 2007 - 17:58

    Mieke:

    Nogmaals een gelukkig nieuwjaar, was vergeten dat het wintertijd was vandaar dat ik 1 uur te laat was!! Weer zo goede actie van Mieke
    Mijn oud en nieuw was gaaf!!
    Mail volgt nog.

    Liefs mieke

  • 02 Januari 2007 - 18:03

    Kim:

    Inderdaad het was pet weer hier met oud en nieuw maar wel super gezellig!Feestje bij mij thuis en daarna naar het haasje, ging s middags om half 2!!!!!pas slapen haha. Meid ik wens je alle geluk en liefde van de wereld voor het komende jaar.Maak er wat moois van!
    Kus Kim

  • 02 Januari 2007 - 18:28

    Claire:

    Hee meis... Jij ook een happy, healthy and liefdesvol jaar. Nog altijd niets gehoord, en ben vandaag gaan bellen, maar moest het morgen maar nog een keer proberen want ze kon mijn gegevens niet vinden! Ik denk dat het een afwijzing is... wat denk jij???
    Dikke kuzz van mij

  • 02 Januari 2007 - 19:25

    Yvonne Emmie En Ton:

    hoi wij wensen jou ook een heel gelukkig en gezond nieuwjaar maar dat zal vast wel gaan lukken denk ik.en laat die bounty foto,s maar gauw zien hahaha groetjes en een dikke knuffel

  • 02 Januari 2007 - 20:45

    Bert En Ina:

    Marleen, wat heb je nou gedaan! Ben je zo fanatiek aan het sporten gegaan?! Weet je, er bestaat ook nog zoiets als rustig opbouwen, toch?Nou Marleen, geniet ervan samen met Kia op jullie bounty eiland!
    Wij wensen jou en Kia een heel liefdevol, gelukkig en inspirerend 2007 toe!!

    Een dikke knuffel van
    Bert, Ina, Auke en Maaike

  • 03 Januari 2007 - 16:08

    Tess:

    Ook een heel gelukkig nieuwjaar Marleentje!

  • 03 Januari 2007 - 19:58

    Rene En Ria:

    Nou Marleen ,wij sluiten ons nog even op de familie aan met de nieuwjaars wens:
    Een heel gelukkig ,gezellig ,gezond
    2007 samen met Kia en we blijven van al je verhaaltjes en foto's genieten.Voor Kia veel sterkte met zijn examens en voor jou hopen we op goed bericht dat je misschien tot oktober mag blijven.
    Veel liefs

    Rene ,Ria ,Raymon en Michelle

  • 04 Januari 2007 - 12:22

    Maris:

    Hoi hoi,

    Ook vanuit Hurghada de allerbeste wensen voor 2007!

    Groetjes Marischa

  • 04 Januari 2007 - 13:18

    Joke:

    hoi
    ik wens jou en Kia een heel gelukkig nieuwjaar
    en ik verheug me op de foto's doe ik de gordijnen dicht en de verwarming hoog dan kan ik dromen dat ik daar ben
    hahha veel plezier

  • 04 Januari 2007 - 15:47

    Carlijn:

    Hee Marleen!
    Ik ben weer veilig in Nederland. Wens jou ook een heel erg gelukkig nieuwjaar!!! Heel veel plezier in KL, ik blijf je volgen!

    liefs, Carlijn

  • 04 Januari 2007 - 18:19

    Jildou:

    Jammer dat Oud&Nieuw een beetje tegenviel, maar hier hetzelfde. Ik wens je in elk geval heel veel (werk)plezier en geluk in 2007 en ik hoop dat je snel het goede nieuws van Oad ontvangt, dat je nog een seizoen op je bestemming mag blijven.
    Liefs Jildou

  • 07 Januari 2007 - 19:52

    Diepzeebromvlieg:

    hoi marleen jij ook de beste wensen voor 2007

  • 07 Januari 2007 - 19:52

    Diepzeebromvlieg:

    hoi marleen jij ook de beste wensen voor 2007

  • 08 Januari 2007 - 13:35

    Carolien:

    He Marleen,
    Een gelukkig 2007 gewenst!! En laten we hopen dat we goed nieuws krijgen het einde van deze maand he?? Ik mail je snel persoonlijk, mijn site heb ik eindelijk weer bijgewerkt. Tot gauw

  • 09 Januari 2007 - 18:56

    Myrthe:

    Hoi Marleen,

    Met Carolien keek ik altijd vol bewondering naar je fotos en verhalen vanuit Kusadasi. Dus nu ook maar ff in Nederland je site opgezocht.
    Ben blij te lezen dat iedereen weer in het zelfde 'schuitje' zit te wachten op antwoord van Oad. Ik kan je vertellen werk inmiddels weer tijdelijk bij Oad op kantoor dichter bij het vuur zou je denken maar heb er ook nog niets over gehoord. Dus afwachten!
    Veel plezier en succesen ik hoop voor je dat je komende zomer daar kunt blijven genieten!
    Groetjes Myrthe

    Ps. Denk dat ik je volgende verhaal maar oversla ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 312962

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: