Weer 2 leuke uitstapjes met foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Weer 2 leuke uitstapjes met foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Weer 2 leuke uitstapjes met foto's!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Februari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik besef heel goed dat ik het slechter had kunnen treffen en ik waardeer het enorm dat ik dat allemaal mag meemaken.
Het spijt me maar ik heb weer 2 korte tripjes gemaakt.
De eerste was niet ver bij mijn huis vandaan. 2,5 km om precies te zijn.
Vorig weekend had ik een leuke verassing voor Kia geregeld: Een kamer in een 5sterren hotel waar wij hier mee samen werken.
Ik had alles goed voorbereid en was er al eerder heen gegaan om in te checken en alles op de kamer te zetten. Daarna mocht hij die kant op komen en op het moment dat hij de lift in stapte op weg naar de kamer had ie pas door wat er aan de hand was. Verassing 100% geslaagd dus. De kamer was erg luxe en het uitzicht was meer dan schitterend: Op de Twin Towers. 's Avonds zijn we naar de Sky Bar geweest, dat is een nieuwe bar op de 33ste verdieping van een pas geopend hotel. Dit hotel staat in het stadspark bij de Twin Towers en vanuit de bar heb je dan ook een super uitzicht. Helaas kost 1 drankje daar al bijna de helft van je maandsalaris maar je krijgt er ook een hoop voor terug, maar dat kunnen jullie op de foto's hopelijk wel zien he. De volgende morgen genoten van een ontzettend uitgebreid ontbijt en vervolgens de hele dag als Billie en Bessie Turf bij het zwembad gelegen. Echt TE veel gegeten.

Mijn 2e tripje had ik in mijn vorige verhaal al aangekondigd: Bali!!
Het was weer geweldig. Helaas kon dit hotel niet bereikt worden met de monorail en moest ik het vliegtuig weer in. Het ging redelijk, heb wel angstmomenten gehad. Zeker bij het landen op Denpasar, we zaten in een onweersbui. Vervolgens heb ik een taxi gepakt en naar het hotel gereden. Ik wist niet wat ik zag toen ik de deur van mijn hotelkamer opendeed. Mijn collega's op Bali hadden dit hotel voor me geregeld en ik kreeg ook nog eens een upgrade naar een suite. Jammer dat ik er alleen van moest genieten. Er stonden zelfs gebakjes en een fruitschaal klaar. Ik heb de badkamer omgebouwd tot Spa Centrum en daarna direct in slaap gevallen in het hemelbed.
De volgende ochtend al vroeg op. Om half 9 zat ik al aan het ontbijt, op het strand.
En het viel me hier al op dat er ontzettend veel Nederlanders waren.
's Middags op het strand en bij het zwembad kreeg ik geen seconde rust want ik had er zo ineens 40 opa's en oma's bij. Ze vonden het allemaal nogal zielig dat ik alleen was denk ik. Ach, achteraf was het nog wel gezellig ook en als ik niet zo nu en dan eens beleefd NEE BEDANKT had gezegd had ik die middag wel 40 kopjes koffie kunnen krijgen.
Aan het eind van de middag heb ik het rustige zwembad even opgezocht.
's Avonds haalde Karin me op en zijn we naar het Nederlandse restaurant Double Dutch gegaan. Hier verheugde ik me de hele dag al op. Daar ontmoetten we ook de andere Oad dames: Christien en Patricia en kon het feest beginnen: de menukaart. Ik hoefde niet lang te bedenken wat ik zou bestellen: Een broodje kroket en een portie bitterballen. Echt waar, jullie hebben geen idee (muv mijn collega's elders in de wereld dan)hoe lekker dat kan zijn. Echt een genot hoor.
Na het eten met Christien aan de bar belandt en na de nodige roseetjes vond ik het om 2 uur wel genoeg geweest. De volgende morgen voelde me ik dan ook knap beroerd maar ja, dat had ik er wel voor over want het was een super gezellige avond.
En dan de terugvlucht naar KL... het ging perfect: geen seconde last gehad van vliegangst. Zou ik er dan eindelijk vanaf zijn? Over 3 of 4 weken kan ik dit weer testen en dan direct goed: 12 uur.
Er staat namelijk weer een leuk uitstapje in de planning... NEDERLAND!!
Ik heb er zo veel zin in! Kan echt niet wachten, ik droom er al van. Ik ga zo mijn ticket boeken en dan kan ik een planning gaan maken want wil zoveel mogelijk doen en zoveel mogelijk mensen zien!
Dit was het voor nu, ik moet aan het werk!
Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst en Bali-dames: Nogmaals bedankt, het was supergezellig!!

  • 09 Februari 2007 - 07:45

    Jantine:

    Ziet er goed uit chica!!!! Enne dat bubbelbad was waar precies???? In Bali toch...mmhhh misschien een ideetje voor de vakantie!?!?

    Dikke kus Jantine

  • 09 Februari 2007 - 07:57

    Pa:

    Zucht en nog eens zucht!!

    Wat zal jou dat straks tegenvallen thuis en wil je waarschijnlijk met hangende pootjes weer gauw terug; en gelijk heb je!

    Dikke pakkerd en tot gauw.

  • 09 Februari 2007 - 09:26

    Ina:

    Prachtig de Twin Towers Marleen!!
    Groetjes van
    Ina

  • 09 Februari 2007 - 10:38

    Joke:

    he waat heb jij toch een saai leven daar.
    het wordt tijd dat je eens weer in nederland komt om van het echte leven te genieten
    hahaha
    groetjes en geniet er maar lekker van hoor

  • 09 Februari 2007 - 14:10

    Marischa:

    Heej,
    Nou jij hebt wel een heel saai leven zeg...haha. Groot gelijk heb je!
    Jammer dat we elkaar waarschijnlijk net mis zullen lopen in NL!!

    Groetjes Marischa

  • 09 Februari 2007 - 16:51

    Mieke:

    Jeetje wat ben ik jaloers zeg!!
    Wel super dat je weer naar Holandakomt.
    Gaan we dan uitetenmet Lonny??
    Liefs Mieke

  • 09 Februari 2007 - 20:12

    Marije:

    Ik zie dat je gewoon mijn favorate fruit hebt gehad: Rambutan!!! Waaaah!
    En de rest is natuurlijk ook weer super! Nee hoor, ben niet jaloers dat jij daar dat soort avonturen beleefd en ik weer van het geweldige NL aan het genieten ben! O ja, had ik al verteld dat ik erg slecht in liegen ben? ;-)
    Liefs, Marije

  • 09 Februari 2007 - 21:59

    Daniela:

    Jaloers!!!!! Ik wil ook daar zijn!!! Dit is niet eerlijk!!! Gotsiemijne wat een luxe....Ik heb er maar 1 woord voor: Enjoy Life to the max en dat doe jij! Goed zo wijffie

  • 12 Februari 2007 - 01:50

    Mirjam:

    Heej Marleen,

    Ik heb jou site ook gevonden, die skybar gaan we deze week maar even bezoeken ja, ziet er erg goed uit! Bali was ook niet verkeerd zo te horen;)

    Tot snel!! xxx Mir

  • 16 Februari 2007 - 20:33

    Guler:

    Hoi Marleen..
    Heb lang geen mailtjes meer van jou ontvangen, maar heb toevallig een oud mailtje van je ontdekt en zodoende op je site belandt. Meid ik zie dat je het weer dik voor elkaar hebt. Houden zo. Geweldig om zoveel van de wereld te zien... Pas goed op jezelf...Groetje

  • 20 Februari 2007 - 08:33

    Marleen:

    Wat ben jij toch ook een geluksvogel! En ze zeggen toch dat je niet moet denken dat je vrije tijd hebt als hostess? hahaha!
    Voor mij nog een maandje te gaan!
    Dikke kuzz,
    Claire

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 313007

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: