Ik ben weer in NL - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Ik ben weer in NL - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Ik ben weer in NL

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 Februari 2007 | Nederland, Kampen

Het is nog erg vroeg in de ochtend maar voor mij is de dag al lang geleden begonnen.
Om half 4 vannacht zat ik al recht op in bed, klaarwakker. Ik was eerst even helemaal de kluts kwijt want "waar was ik?.
Ik heb de hele verder nacht alle tell sell filmpjes voor bij zien komen en ik was blij dat het eindelijk licht werd en de dag kon beginnen. Ik heb sterk het idee dat ik aan beide oren doof ben want het is hier zo vreselijk stil, echt heel vreemd.
Geen lawaai van airco pompen, geen getoeter, geen geschreeuw, geen drukte...

Ik heb een prima vlucht gehad. Kia heeft me uitgezwaaid op de luchthaven. Afscheid nemen ging goed omdat we toch wisten dat dit niet voorgoed was maar ik gewoon na 3 weekjes weer terug kwam. We leken op tijd te vertrekken maar hebben nog een uur op de grond gestaan terwijl we al in het vliegtuig zaten. De vlucht was prima, geen turbelentie of wat dan ook. Helaas geen oog dicht gedaan maar heb me prima vermaakt met het audio en entertainment aanbod van Malaysia Airlines. In de stoel voor je zit een scherm en je kunt kiezen uit 65 films, 50 tv series, computerspelletjes, documentaires etc ect.
Daardoor 'vlogen'de 12 uur voorbij. Om 06:18 landde ik op Schiphol. Pa en ma, Jeroen en Oma en Froukje stonden me op te wachten. Was natuurlijk heerlijk om ze allemaal weer te zien. Froukje, echt super dat je je schema had omgegooid!
Na een bakkie leut zijn we naar Oma gereden en heb ik een onwijs lekker ontbijt gehad. Voor jullie is het heel normaal maar ik heb genoten van die afbakbolletjes met jonge kaas, rookvlees en kipfilet.
Daarna op huus an. Nu ik er zo over na zit te denken kan ik me van die rit niet zo heel veel meer herinneren... :-)
Thuis aangekomen lag er al een kaartje van Mieke klaar. Thanks meis, ook namens Lonny. Natuurlijk direct mijn kamertje bekeken. Voelde weer vertrouwd aan. Wat nieuw was, was het bosje bloemen en kaartje van Mascha, Esther en Tess. Echt lief, bedankt!!
Mijn mams heeft goed mijn bestellingen onthouden want ik kreeg een echte lekkere bak kippensoep.
Het avondeten was echt geweldig: witlof, spinazie, aardappelen en zelfs gehaktballen en sauzijsjes. Dit kunnen jullie je weer niet voorstellen maar voor mij was dit weer een aparte ervaring maar zoooooo lekker.
Vandaag staat er patat met een frikki speciaal op het programma. Ik heb er nu al zin in.

Mijn vakantie is nu officieel en ik ga genieten van iedere minuut. En hopelijk kan ik jullie allemaal zien deze 3 weken!!

  • 28 Februari 2007 - 07:20

    Mams:

    weer de eerste, ja niet zo moeilijk want nu sta ik naast je , super en we gaan er drie heerlijke weken van maken!!!

  • 28 Februari 2007 - 07:20

    Kim:

    en ik maar denken dat je vanmorgen geland was...Nou meid vast heerlijk om weer in het koude kikkerlandje te zijn, beetje jammer van de regen maar ja....
    We spreken elkaar snel enneh geniet van de patat he vanavond!!!
    Kus kim

  • 28 Februari 2007 - 07:27

    Pa:

    Sorry dat het extra koud is (de verwarming heeft een probleempje) maar dat gaan we oplossen. Ik ben wel blij om je weer een poosje thuis te hebben.

  • 28 Februari 2007 - 07:51

    Marga:


    Fijn dat je weer even thuis bent. Geniet ervan en dat gaat zeker lukken.
    Onverwacht ga je Marischa ook zien!


  • 28 Februari 2007 - 08:36

    Corina:

    Hey Marleen,
    welkom in NL,geniet van je vakantie!
    Groetjes uit Barneveld

  • 28 Februari 2007 - 09:18

    Carlijn:

    Selamat datang! Geniet ervan meis.

  • 28 Februari 2007 - 09:28

    Melanie:

    Lekker he, witlof spinazie gehaktballen, het water loopt me uit de mond. Hoewel ik niet te klagen heb met mijn kokkerellende mannetje hoor. Begreep ik goed dat we elkaar nog in NL gaan treffen rond 15 maart???? Zou helemaal leuk zijn....

    Groetjes Melanie

  • 28 Februari 2007 - 09:29

    Froukje:

    Meissie... blij dat je weer bij ons in t kikkerlandje bent :)
    Tot snel!

  • 28 Februari 2007 - 09:56

    Linda:

    Hey marleen!

    Nou met het weer tref je het niet echt he, maar ja zo weet je in ieder geval zeker dat je echt weer in NL bent.
    Ik hoop dat je enorm gaat genieten van je tijd hier, maar dat moet wel lukken denk ik.

    Groetjes linda

  • 28 Februari 2007 - 12:52

    Marischa:

    heej marleen,

    geniet lekker van je vakantie in NL!
    Jammer dat je niet op de cursus aanwezig bent!

    Groetjes,
    Maris

  • 28 Februari 2007 - 16:15

    Marije:

    Lekker eten!!!! Hiha! Geniet ervan!
    Liefs, Marije

  • 01 Maart 2007 - 00:41

    Tinque:

    hey meis,

    geniet lekker van NL. Tot wanneer blijf je? Misschien heb ik ook de kans om je nog ff te zien. HEb trouwens vandaag nog foto's gekregen van ons zeeleeuwavontuur!!! hi hi

    dikke kus

  • 01 Maart 2007 - 08:18

    Joke:

    he leuk dat je er weer bent ik hoop dat ik je nog zie,de koffie staat klaar hoor en als je zin hebt in een avondje jaccuzie ben je welkom hoor
    nee gerust je moeder mee!!!!!!!!!!!

  • 01 Maart 2007 - 19:26

    Samantha:

    Hey Marleen, welkom terug in Nederland, ik wens je een fijne vakantie toe en wou ook nog even zeggen dat ik je berichtjes trouw lees, heerlijk om via dit medium op de hoogte van jou te blijven!Liefs Samantha

  • 02 Maart 2007 - 06:11

    Mirjam:

    Hee Marleen,

    Goed te horen dat je er wr bent :), geniet lekker van je tijd in Nederland, zal snel omgaan! En daarna kom je wr naar KL, yeey :D. Wel grappig dat je t zo stil vind daar, die drukte ga ik in Nederland ook nog t meeste missen! Tot over 3 weken!!!

  • 03 Maart 2007 - 06:38

    Aerin:

    Ja hoor s kan je die witlof niet ff mee smokkelen naar hier? En ook zaanse mayo...

  • 03 Maart 2007 - 11:28

    Myrthe:

    Hi Marleen,

    Wat fijn voor je dat je weer ff in NL bent!
    Als je nog langs Oad in Holten moet ik ben er tot 15maart dus dan moet je het maar ff laten weten. Ik zit nu gezellig bij Carolien jaja zelfs nog 3dagen op de skies gestaan :)
    Nou geniet lekker de komend weken!
    Groetjes Myrthe

  • 05 Maart 2007 - 11:45

    Jenny:

    oooh marleen klinkt heerlijk. geniet er maar van ;) haha we wachten op het NL eten hier in KL :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 312984

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: