Lekker druk...maar wel leuk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Lekker druk...maar wel leuk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Lekker druk...maar wel leuk!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

13 April 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Pfff, nou moet ik toch even heel goed nadenken want ik de afgelopen tijd heel veel meegemaakt. En ik vrees dat dit een lang verhaal gaat worden maar ik zal het goedmaken met wat mooie foto's.

We gaan even terug in de tijd. Ik zie dat ik mijn laatste bericht vorige week maandag heb geschreven. Sinds die tijd is het lekker druk geweest.
Dinsdag hebben we dus weer de Dutch Night gehad. Heerlijk tosti's gekeken en de dvd van Najib gekeken. Dat is echt wel een must hoor, af en toe even wat Nederlands doen.
Woensdag ben ik wezen stappen met de nicht van Kia. Het was nog leuk ook maar om 2 uur vielen mijn ogen dicht. Oh oh wat een feestbeest ben ik toch he.
De volgende avond had ik ineens een avondje 'vrij' want ze had een date met een jongen. Hartstikke mooi natuurlijk.

Vrijdag was het dan zover... Marleentje werd een kwart eeuw. Ik mocht eindelijk de cadeautjes openmaken. Oma, Jeroen, Esther en de Hogenbirkies bedankt!
En degene die me hebben gekrabbelt en een e-card hebben gestuurd, ook bedankt! Tot op vandaag heb ik maar liefst 4 kaarten gekregen: Dus bij deze papa, mama, oma, Jeroen en Froukje bedankt!
Ik wil bij deze ook even klagen.. van een hele hoop mensen heb ik niets gehoord, ach aan de andere kant ook niet zo'n probleem. Scheelt mij ook weer kaarten sturen. Maar toch vind ik het wel jammer hoor maar goed... zal wel komen omdat ik hier nu al zo'n lange poos zit.

Ik heb verder wel een super leuke verjaardag gehad. Een aantal collega's van het lokale agentschap hebben me getrakteerd op een lunch en ik kreeg zelfs een klein taartje met kaarsjes.
Nadat ik snel mijn werk had afgerond, ben ik thuis de keuken ingedoken en heb ik heerlijke (al zeg ik zelf :-) ) tapa's gemaakt voor mijn feestje. Om een uur of half 9 had ik het huis vol en het was echt heel gezellig en ik heb ook echt hele leuke en mooie cadeau's gehad. Nogmaals bedankt!!

Zaterdag wat last gehad van opstartproblemen (lees:kater) en niet veel meer gedaan dan lui op de bank gehangen. 's avonds met Kia en zijn nicht naar de Skybar geweest. En daarna even snel wat gegeten met Bart er ook bij.
Daarna naar het hotel waar Mirjam en Aerin werken en daar had de rest zich al verzameld en gingen we met zijn allen naar een feest onder de KL Tower, genaamd Speedzone. Hier trad die Nederlandse DJ Marco V dus op.
Het was echt op een super mooie locatie. Muziek was ook goed, schitterend vuurwerk alleen erg jammer dat het zo enorm druk was. Je kon geen kant op en je hoefde dus ook niet zelf te dansen, dat werd wel voor je gedaan.

Volgende dag praktisch de hele dag in bed gelegen tot ik in eerst een vreselijke drang kreeg om mijn huis te poetsen en gelukkig was Kia zo lief om me te helpen. Is hem trouwens ook geraden dat ie dat deed. Zijn nicht heeft er immers een puinhoop van gemaakt maar goed, daar zal ik jullie verder niet mee vervelen. Ze is weer weg en dat is het belangrijkste. 's Avonds met zijn 3en naar de Eye on Malaysia geweest. Dat is dat reuzenrad, waren we ook al eerder met Marije geweest maar dit keer was het al donker. Erg mooi uitzicht uiteraard en toen we er in zaten was onder ons een watersportshow met vuurwerk gaande.

Deze week was ik alleen maar op pad. Na wat kleine probleempjes met het agentschap in Kuching besloot ik om er zelf eens heen te gaan en met ze te praten. De assistent manager van het agentschap in KL werd met me mee gestuurd. We hebben dus een meeting met ze gehad maar verder was het ook een erg plezierige trip. We hebben namelijk nog wat hotels bekeken daar en laat nou 1 hotel in middle of nowhere liggen, namelijk in Bako NP. Kun je alleen met een bootje komen. Het was echt gaaf daar alleen jammer dat er net weer een volle buslading van FOX zat dus het echte jungle effect werd weer overschaduwd door alle Nederlanders die er tussen de apen rondliepen.

In de namiddag vloog ik verder door naar Penang. Behoorlijke turbelente vlucht dus Marleentje zat niet zo lekker.. zweethandjes enzo maar goed, ook weer overleefd.
Op Penang ook een meeting met het lokale agentschap aldaar gehad en verder alle Oad hotels weer opnieuw gechecked en en uitgebreide rondleiding gekregen in het nieuwe Shangri La hotel. Echt een waanzinning hotel. Sommige kamers hebben zelfs een bad op het balkon!

Na de lunch had ik tijd om even bij het zwembad te liggen en het was goed weer dus ben ook weer eens een beetje bijgekleurd. 's Avonds weer lekker in de beach bar gezeten maar ook weer vroeg naar bed want was bekaf.
Zo, en nu weer back in KL. De vlucht was niet zo'n pretje maar was minder bang dan voorheen. Vlak voor de landing kregen we een melding van de piloot dat het zo druk was voor de luchthaven dus we zouden wat extra rondjes moeten vliegen. Nou, ik geloof er niets van want we hebben wel 5 8-tjes gemaakt. Echt vreselijk en er was geen wolkje te bekennen en hij gaat uitgerekend door 1 dikke zwarte wolk heen zodat we lekker heen en weer worden geschud. Volgens mij had de piloot een leerling mee ofzo. Maar zoals ik zal zei, het viel me reuze mee dat ik hem niet kneep!

Aanstaande dinsdag vlieg ik al weer door naar Langkawi om daar de meetings te doen en de hotels te checken.
Maar eerst ga ik eens goed genieten van dit weekend, met Kia.
Eindelijk weer eens ff saampjes. Zaterdagavond krijg ik mijn verjaardagscadeau van hem... een romantisch avondje uit. Ben benieuwd wat ie voor me in petto heeft!

Zo, ik zei toch dat het een lang verhaal zou worden. Ik zal er nu nog even wat foto's bijplaatsen en rest mij verder nog te zeggen: Prettig weekend allemaal!

  • 13 April 2007 - 10:21

    Marischa:

    Heej,

    Mijn kaartje is nog onderweg naar je!!!;)
    Veel plezier met Kia dit weekend.

    Groetjes Marischa

  • 13 April 2007 - 10:51

    Mams:

    Marleen, het is toch niet te geloven allemaal, super plaatjes weer en met het vliegen gaat het dus ook steeds beter. Ben heel trots op je(maar dat wist je al) Rustig weekend gewenst en veel dikke kussen van mij!!!!

  • 13 April 2007 - 12:49

    Sphinx:

    Hey leentje,

    Alles goed. Zit hier lekker op me werk, dacht laat men even hier zien wie de OAD/Hotelplan hostess is. Leuk he? Weten ze ook weer wie ze bellen voor vragen of zo.

    Ik spreek je snel weer...doei doei...

    Sphinx!

  • 13 April 2007 - 14:39

    Tinque:

    hej scheetje,

    nou weer een lang verhaal. Jeetje wat heb je het daar toch gaaf. Geniet ervan hoor! Ben toch blij dat ik jou niet vergeten ben met je verjaardag ;)

    fijn weekend met Kia.
    dikke kus

  • 13 April 2007 - 14:52

    Froukje:

    Hey mevrouw de VIP ;) Wat ontzettend leuk zeg allemaal!! Benieuwd wat je morgenavond gaat doen!
    Dikke kus

  • 13 April 2007 - 15:21

    Mieke:

    Tja voel me wel een beetje schuldig maar je moet het begrijpen werk meer als 50 uur in de week en dan da huis erbij!
    HKom nauwelijks thuis!
    Maar zal eens proberen een mail e sturen
    doei doei

  • 13 April 2007 - 17:11

    Barbara:

    Hey Marleen,
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Heb je nog een leuke vakantie gehad in Nederland?
    Ik zou je nog even op de hoogte houden als ik wist of Sophie een dochter of een zoon heeft gekregen, en het is een meisje en ze heet Mia!
    Groetjes Barbara

  • 13 April 2007 - 19:54

    Kim:

    Joehoe! Heb je ons de zon opgestuurd?Wat een zon wat een zon, wat een warmte wat een warmte!
    Geniet ze dit weekend!
    Kus Kim

  • 14 April 2007 - 07:04

    Mieke:

    Oja doe de aapjes op langkawi de groeten van me!!
    haha

    liefs Mieke

  • 14 April 2007 - 16:31

    Carlijn:

    oooo, je gaat naar je favoriete eiland Langkawi!!! Die foto's van Kuching en Bako zijn trouwens heeeel herkenbaar. Leuk! Succes weer, liefs

  • 14 April 2007 - 20:56

    Jildou:

    Hoi!
    Had je verjaardag dus even gemist, maar alsnog van harte. Maar ik las al dat het feest er niet minder om is geweest. Heb je trouwens ooit mijn kaartje uit Cuba gekregen? Wilde ik je al heel lang vragen, maar ik vergat het steeds...
    Heb btw plannen om deze winter naar Thailand te komen, misschien dat ik wel 'even' langs kom :-) Wordt wel onderhand wel tijd dat we elkaar een keer ontmoeten, vind je ook niet? Klinkt bijna als een blinddate zo hahaha! Ik hou je op de hoogte van mijn plannen.
    Liefs Jildou

  • 15 April 2007 - 17:11

    Myrthe:

    Hii Marleen!!
    Dat klinkt idd als druk haha :)
    Maar wel erg leuk!!
    Gidscontroles heeeeeeeeerlijk he ;)
    Hopelijk heb je een geslaagd weekend gehad!!
    Liefs Myrthe

  • 17 April 2007 - 11:34

    Marije:

    Hey Marleentje,
    Hoe was je romantische avond uit?? Ik ben super benieuwd! Ach, wij wisten toch al lang dat je een VIP was? ;-)
    Liefs, Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 313026

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: