Weekendje Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Weekendje Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Weekendje Kuala Lumpur

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

21 Mei 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

En zo was er al weer een weekend voorbij en het was echt een heerlijk weekend.

Zaterdagmiddag ben ik met Aerin, Jenny en Mirjam naar het aquarium geweest. Ik zit hier nu 1 jaar en 3 maanden en ik was er nog nooit geweest en de meiden hadden een hele poos geleden al kaarten gekocht en aangezien ze de rest van de stage-weken al bommetje vol hebben gepland, was afgelopen zaterdag een prima dag om er heen te gaan. Het viel me niets tegen, het was echt mooi.
Weer de meest vreemde vissen en beesten gezien. Van schilpadden tot aapjes, van python slangen tot reuze spinnen (mama, je mag echt blij zijn dat je toen niet met papa mee geweest bent).
Er was ook een soort tunnel waar je op een lopende band door heen ging en zwommen de haaien en mega-roggen zo langs en over je heen. Na een leuke groepsfoto was het tijd voor een cafeine stoot bij de Starbucks. Daarna nog even het sjiekerdepiep winkelcentrum in en was het weer gekkenhuis in de schoenenwinkel. We vonden op de hoogste verdieping nog wat surfplanken en vonden wel dat de surfchicks even op de foto hiermee moesten.
's avonds had ik een lekker Sonja diner in mekaar geflanst en kwamen ze allemaal eten. Daarna gingen we op stap. Mirjam en Aerin hadden de avond ervoor een stel jongens uit Amerika ontmoet en op stap mee geweest en zaterdagavond zou part 2 zich afspelen. Eerst zijn we naar de Zeta bar gegaan. Dat is volgens mij de meeste dure bar in KL maar het was wel heel leuk. Goede band, leuke sfeer.
Alleen een beetje jammer dat de bandleden zich zelf een beetje voor joker zette. De zanger dacht dat ie net zo kon zingen als Justin Timberlake en kon dansen als... tsja, als wie eigenlijk... laten we zeggen de number 1 salsakampioen. En een beetje jammer dat de voorgevel van de zangeres iedere keer bij-na uit dr truitje floepte.
Op een gegeven moment konden we het echt niet meer aan zien en zijn we naar de volgende sjieke dure tent Bar Savanh gegaan. Jenny en ik gingen even een rondje lopen en zo ineens stonden we tussen wat VIP'jes. Jenny herkende ze al en haar vermoedens klopten, zo waren we ineens in gesprek en kregen we drankjes in onze handen geduwd van de bandleden van de nummer 1 rockband van Maleisie.
Dus wij vinden ons zelf nog steeds erg stoer dat we daar tussen hebben gezeten. De ene helft van de bank deed aan een orgie met wat Chinezen meiden en de andere helft was gezellig en echt leuk om mee te kletsen.

Zondag lekker bij het Hilton zwembad gelegen en waren we getuige van een mooi flits schouwspel en na wat fantasien dat de bliksem zou inslaan in de parasol boven ons, zijn we maar naar mijn huis gegaan en hebben we tosti's gegeten en filmpie gekeken.

Ja en dan even het Sonja report, het gaat hartstikke goed en het gaat sneller dan ik had verwacht. Heb zo nu en dan uiteraard wel even een dipje maar ja, ik weet waarvoor ik het doe he.

Vandaag zijn Kia en ik een jaar samen maar helaas kunnen we dat niet samen vieren omdat ie nog steeds met zijn neus in de studieboeken zit. Nog 3 examens te gaan en dan heeft ie vakantie. Verheug me er echt op en zeker op ons uitje naar de Perhentian Island.

Ik zal nog even wat leuke foto's bij dit bericht plaatsen en dan zou ik zeggen... bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!!!

  • 21 Mei 2007 - 06:06

    Linda:

    Hey Marleen,

    Volgens mij ben ik een keer de eerste die een reactie schrijft. Ik heb je natuurlijk gisteren nog even gesproken op MSN, sorry dat ik ineens weg was, maar er stond visite voor de deur, vandaar.
    Echt lang joh 1 jaar en 3 maanden, maar ja de tijd vliegt ook echt. Net als met ons huis, dat hadden we ook een jaar geleden gekocht en nu wonen we er al.

    Werkse maar weer, ik ga ook weer beginnen. Volgende week lekker een weekje vrij trouwens!

    Liefs Linda

  • 21 Mei 2007 - 08:12

    Jildou:

    Gefeliciteerd met jullie 1 jaar samen zijn!!! Dat feestje moeten jullie na de examens maar vieren.
    Hoe vaker ik je verhalen lees, hoe meer zin in heb om langs te komen deze winter. Moet maar hard gaan sparen, denk ik.
    Ik heb net een geweldig winkel ontdekt, Sprider, misschien ken je die nog. Helemaal leuk en gelukkig niet duur ;)
    Mijn ouders komen vanavond aan, dus moet weer snel aan de slag, want ik moet nog wat voorbereidingen treffen voor vanavond.
    Liefs Jildou

  • 21 Mei 2007 - 13:06

    Nicolette:

    hi tekkel!! hoe is t ermee? zo t zien gaat alles nog goed en vermaak jij je naar 1 jaar en 3 maanden nog er goed. tekkeltje t is lang geleden dat ik jou gezien heb en laat ik toevallig 3 maanden mijzelf verplaatsen niet zo heel erg ver van jou vandaan. ik ga namelijk 3 maanden studeren in bangkok, nou studeren vooral veel zien hoop ik. ik ga half augustus weg en kom half november weer terug in nl. ik hoopte eigenlijk dat jij dan nog steeds in kl zit en dat ik dan een bezoekje kan brengen. lijkt mij SUPER gezelli!! ik hoor t van je!! kusxxx nicolette

  • 21 Mei 2007 - 14:14

    Marije:

    Jaaaaa..... jullie hebben bijna romantische daagjes samen :-D Gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Liefs, Marije
    PS Veel succes voor Kia met zijn examens!

  • 21 Mei 2007 - 20:31

    Tess:

    Gefeliciteerd met je jaartje samen Marleentje! Jullie staan weer stoer op de foto! Liefs

  • 22 Mei 2007 - 13:02

    Eveline:

    Ook vanuit Corfu gefeliciteerd met jullie jaartje samen. Op naar de volgende! Leuke foto's by the way in het aquarium en als surf babes.

  • 22 Mei 2007 - 15:32

    Carolien:

    He Marleen,

    Jeetje zeg, 1 jaar en 3 maand al weer, ik kan me nog goed herinneren dat je te horen kreeg dat je naar Maleisie toe mocht. Ik heb jou ook nog van alles te vertellen, ik mail snel!
    Gefeliciteerd zeg, al weer een jaar met Kia samen.
    Leuke vissen, die zie je bij ons in het echt! Sommige dan he? Tot mails
    Liefs Carolien

  • 25 Mei 2007 - 09:58

    Marischa:

    Hoi hoi,

    Gefeliciteerd met jullie 1 jaar samen zijn!
    Het is alweer een hele poos 15 maanden op 1 bestemming.

    Groetjes,
    Marischa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 313022

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: