Het verlossende telefoontje... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het verlossende telefoontje... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het verlossende telefoontje...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 Februari 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik had zo'n hoofdpijn van de spanning dat ik 'even' op bed ging liggen.
Uiteraard met de telefoon in mijn hand omdat het DE dag zou zijn waarop Oad zou bellen met de zomerbestemmingen.

Vraag me niet hoe kon gebeuren op zo'n belangrijk moment maar ik val in slaap en de telefoon is uitgevallen.

Voicemail: Oad...
Ik belde ze direct terug en daar kreeg ik de vraag:

Of ik het erg zou vinden om nog een seizoen hier te blijven...

JAAAAAAAAA IK MAG DUS WEER BLIJVEN!

Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik erg gelukkig ben en Kia nog veel meer!!!

  • 02 Februari 2008 - 09:20

    Mams:

    Sorry, maar oud nieuws hoor WE WISTEN HET AL.(sinds gister dan he)
    Nou meissie, we weten hoe je het daar naar je zin hebt, dus we zullen nog maar effen wachten he. Veel plezier maar weer daar en heel veel groetjes aan Kia.
    Kus

  • 02 Februari 2008 - 09:38

    Claire:

    Yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Gefeliciteerd meis. Stuur je later een mailtje!
    XxX

  • 02 Februari 2008 - 09:41

    Jildou:

    Denk dat het ondertussen stukken beter gaat met je hoofdpijn of niet ;)
    Gefeliciteerd meid!
    Liefs Jildou

  • 02 Februari 2008 - 09:42

    Marga:

    Hi Marleen,
    Wat ben ik blij voor je! En natuurlijk ook voor mezelf. Nog 77 dagen wachten voor we je op komen zoeken.
    Ik heb er zo zin in!!

    groetjes

  • 02 Februari 2008 - 09:48

    Sam:

    had het al gesmsd maar nogmaals GEFELICITEERD! zie je snel;)

  • 02 Februari 2008 - 10:11

    Daniela:

    Marleentje.....wat een supernieuws weer!!! Geniet er maar volop van!

    Kus v Daniela

  • 02 Februari 2008 - 10:38

    Petra & Manuel:

    Hartstikke leuk meid. Betekent dit dat je nu eindelijk eens 'buiten' de stad op visite gaat komen om vanaf ons balkon naar de twin te kijken? Nou rustig aan en we bellen snel voor afspraak. Tja weer naar Chinees Nieuwjaar zeg maar..... Groetjes Peet

  • 02 Februari 2008 - 10:44

    Jos En Lilian:

    Wat een geweldig nieuws voor jullie.
    Probeer er een nog mooiere tijd van te maken! Geniet ervan!

    Onns mam en pap uut Gennep

  • 02 Februari 2008 - 11:19

    Aerin:

    Gefeliciteerd!!! (voor de 3e keer)

    Kus!

  • 02 Februari 2008 - 11:47

    Paulien:

    Gefeliciteeeeerd!!
    Wat een opluchting voor je!!

  • 02 Februari 2008 - 11:56

    De Hogies:

    Fem zei gelijk " ze zal wel een gat in de lucht springen" Nou van ons allemaal gefeliciteerd!!!

    De groetjes van de Hogies

  • 02 Februari 2008 - 12:12

    Emmie:

    Fantastisch Marleen!!!!
    Kun je weer een beetje gaan relaxen he?
    Van harte gefeliciteerd en maak er maar weer een mooi jaar van samen met Kia!!!!
    Groetjes,ook van Ton en Yvonne!

  • 02 Februari 2008 - 12:47

    Marischa:

    Meis, gefeliciteerd! Wat ben ik blij voor je zeg!! Ik heb ook in de zenuwen gezeten voor iedereen terwijl voor mij geen nieuwe bestemming in petto!!
    18 Feb komt al dichtbij :)...

    Liefs Marischa

  • 02 Februari 2008 - 12:53

    Tony:

    Wat een straf...

  • 02 Februari 2008 - 17:05

    Marloes:

    Ik vind het ontzettend leuk voor je!!! Gefeliciteerd en lekker ervan gaan genieten.

    Liefs Marloes

  • 02 Februari 2008 - 18:59

    Pa:

    Sorry, ik ben een beetje laat maar ik ben heel erg blij voor je (jullie. Maak er maar weer een mooi seizoen van. Kunnen wij weer lekker al die mooie verhalen lezen.
    Dikke kus.

  • 02 Februari 2008 - 19:38

    Niels:

    Gefeliciteerd!!
    Grtz

  • 02 Februari 2008 - 20:35

    Mireille:

    Gefeliciteerd Marleen, Geniet er weer van.
    groetjes ook van Anniek, Bart en Lars

  • 02 Februari 2008 - 21:05

    De Hoekjes:

    We duimden voor je en zie.............. het heeft geholpen! Het blijft dus nog genieten van je verhalen en je foto's.
    Ga het maar lekker vieren.
    Groetjes en dikke kus van De Hoekjes.

  • 02 Februari 2008 - 22:53

    Bert En Ina:

    Nou Marleen van harte!!! Heel veel geluk meissie. Heb je al een paar weken Kampen geboekt?
    Een knuffel van ons.

  • 03 Februari 2008 - 09:10

    Carolien:

    Pff wat duurde het lang dit jaar he? Ik ben hartstikke blij voor jullie!! Ga je nog weer naar Nederland in maart?? of weet je dat nog niet?
    Corfu is wel even wennen had toch het liefst weer een nieuwe bestemming gehad maar het lot heeft bepaald en Hans en Raf en Erwin enzo zijn allemaal super blij dus ik weet zeker dat het weer heel gezellig gaat worden!!
    En ook spannend dat ik nu eindverantwoordelijke ben, had ik al helemaal niet verwacht!
    Nou meis, geniet lekker van je weekend en we mailen!
    Liefs Carolien

  • 03 Februari 2008 - 09:13

    Jenny:

    JAAAA nogmaals gefeliciteerd marleen! hoop dat je weer een superseizoen tegenmoet gaat samen met Kia! Kus

  • 03 Februari 2008 - 11:37

    Pieter:

    Goed gedaan mleisje! Ik snap OAD wel, die hebben nog nooit iemand in dienst gehad die zoveel ervaring in Maleisie heeft als jij

  • 03 Februari 2008 - 15:39

    Marije:

    Helemaal top Marleen!!!!! Lekker saampies met Kia blijven!
    Liefs, Marije

  • 04 Februari 2008 - 09:59

    Mir:

    Heee Marleentje, ben echt superblij voor je :), gefeliciteeeeeeeerdddd!!!! Dat het maar weer een superseizoen mag worden voor je ;). Heel veel plezier & Spreek je snel!!! Xxx Mir

  • 04 Februari 2008 - 16:19

    Joke:

    Supper leuk hoor gefeliciteerd kun je weer lekker een seizoen genieten van Kia en K.L.
    groetjes

  • 04 Februari 2008 - 16:49

    Corina:

    Marleen, gefeliciteerd meid! Super voor je! Veel plezier het komende seizoen!
    Groetjes (ook van de drie mannen hier in huis)

  • 04 Februari 2008 - 18:32

    Renee:

    Gelukkig maarrrrr!!!!! Dikke kus:D

  • 05 Februari 2008 - 10:30

    Tinque:

    GEFELICITEERD!!!!!

    wat gaaf maar weer.
    Super leuk voor je en natuurlijk ook voor Kia.
    Ik blijf deze zomer nog in Hurghada. Krijg een team van 10 man dus het wordt een grote uitdaging.
    Maar....helaas dus geen Maleisie voor mij, hebben we trouwens ook geen reisleiding zitten :(

    scheet, ik stuur je snel een mail over AALLLLLLLLLEEEESSSSSSSSSSSSSS
    kus

  • 05 Februari 2008 - 10:33

    Alice:

    Goed werk! Gefeliciteerd! Als de financien het toelaten kom ik je eindelijk een keer bezoeken! Heb je nog vakantie tussendoor?

    Kus

  • 16 Februari 2008 - 13:01

    Wai:

    Hoi,

    Ik zoek, namens mijn vriendin, naar een huisvesting in Maleisie, Kuala Lumpur. Zij is momenteel in KL, Bukit Bintang, maar verblijft al een enige tijd in een hostel. Zij wilt graag zo spoedig mogelijk een kamer/appartement hebben, waarbij ze haar onderzoek voor haar studie kan doen.Ik las in het Waarbenjij.nu forum dat je een
    huisvesting/kamer vrij hebt, een advertentie van ruim een half jaar oud. Ik wil graag weten of er momenteel nog een kamer beschikbaar is.
    Ik hoop dat ik snel antwoord van je krijgt of anders mailen naar mijn vriendin's emailadres: indyjv4@hotmail.com .
    Ik doe het maar op deze manier, want niet geschoten is altijd mis.
    Als je nog andere nuttige voor mij hebt dan hoor ik heel graag, wai1979@live.nl

    Met vriendelijke groeten,
    Wai.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 312970

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: