Sneeuwballen gooien of terrasje pakken? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Sneeuwballen gooien of terrasje pakken? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Sneeuwballen gooien of terrasje pakken?

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Maart 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dat is nog maar even de vraag..

De bedoeling was om in Nederland in 'lente-kleren' rond te lopen en te genieten van het heerlijke lenteweer maar op 2e paasdag kreeg ik een niet zo positieve foto van mijn ouders door gestuurd... SNEEUW IN KAMPEN!

Heb ik dat? Oh wat zal ik het koud gaan hebben maar dat doet er allemaal niet toe want...... IK HEB ZO ZIN IN MIJN VAKANTIE NAAR NEDERLAND.

Er was een doktersbezoek voor nodig die eindigde met een injectie met een vitamine boost om me weer wat leven in te blazen, maar ik besef eindelijk dat ik gewoon over een week het vliegtuig instap en 12 uur (gelukkig heb ik van diezelfde dokter een pil gekregen met 8 uur knocked-out garantie) mag genieten van mijn benen die in mn nek liggen, mijn kont niet kan keren en smullen van plastic vliegtuigvoedsel.

Ik ben op kantoor bijna klaar met de voorbereiding en dan maandag alles overdragen aan mijn collega's van het agentschap.
Ik ben tot woensdag wel gewoon te bereiken op mijn Maleise mobiel.

Ik heb echter geen Nederlandse mobiel meer dus ben gewoon te bereiken op de huistelefoon in Kampen.

5 april is uiteraard de datum waarop ik de meesten van jullie ga zien en ik droom er nu al over. Verheug me er enorm op.

Ik land 3 april om 05:30 op Schiphol maar dit kan ook 1 uur eerder of 4 uur later worden aangezien dat zo de afgelopen week iedere keer is.
Het eerste wat ik doe is mijn ouders, oma en broertje heel hard en lang knuffelen.
Verder zal die dag de eerste kroket, frikandel en broodje filet american de weg naar mijn mond vinden en velen zullen er nog volgen hahahaha!

Ik kan nu zeggen: TOT VOLGENDE WEEK!!!

Liefs uit Kuala Lumpur

  • 26 Maart 2008 - 09:09

    Marischa:

    Heej meis,

    Ik wens je alvast alle plezier in het koude sneeuwachtige Holland! Trek je winterjas maar vast aan! Die vlucht zul je vast wel doorkomen met je knock-out pilletje!

    Liefs uit Bali,
    Maris

  • 26 Maart 2008 - 09:11

    Myrthe:

    Hey Marleen,
    Wat lekker zeg dat je even naar Nederland gaat!
    Ik ben zondag uit Oostenrijk terug gekomen en heb de sneeuw meegenomen ;) Sorry daarvoor haha..
    Maar vandaag schijnt de zon gewoon weer hoor :)
    X Myrthe


  • 26 Maart 2008 - 09:12

    Emmie:

    Hoi Marleen, ik wil je alvast een hele goede reis toewensen, en wij hebben er ook erg veel zin in.Tot gauw he!

  • 26 Maart 2008 - 09:45

    Froukje:

    Whoohooo bijna bijna bijna marleentje!!!
    Begrijp dat je KLM vliegt als je om half 6 landt?
    Dikke kus! Tot volg week!

  • 26 Maart 2008 - 10:13

    Oude Bekende:

    hehe eindelijk je site weer gevonden. na lang zoeken ghe ghe. IK wens je vast een goeie vlucht en veel plezier in nl. groeten uit het oosten van het land

  • 26 Maart 2008 - 10:32

    Marije:

    Hey Marleen! Je bezoek aan thuis zal het opvouwen in het vliegtuig wel waard zijn! Goed dat je zo'n lekkere pil hebt gekregen, maar mix maar niet met alcohol,anders jaag je de stewardessen de angst op het lijf (heb het zelf al meegemaakt....). Als ik zo vroeg al op schiphol ben, kom ik even langs piepen en anders zie ik je in Kuala Lumpur over niet al te lange tijd!
    Liefs, Marije

  • 26 Maart 2008 - 11:18

    Melanie:

    Hoi Leentje,

    Ik ben ook even een NL voor een vakantie, maar net als jij niet mobiel te bereiken. Ik kom 29 maart in de ochtend aan op Schiphol, joepie. Geniet van je vakantie, doe ik ook... Laten we allebei maar wat zonnestraaltjes meenemen uit Egypte en Maleisie...

    xxxx

  • 26 Maart 2008 - 11:19

    Ria:

    Wow Marleen ,schiet op nu he.
    heb ergens horen zeggen dat het over twee weken 19 graden zou worden hier in nederland,Dus misschien nog effe frissies als je aankomt!!!!
    Succes alvast met de vliegreis en we zien je 5 april.

  • 26 Maart 2008 - 11:41

    Paulien:

    Heey Marleen!!
    Ik wens je alvast een hele goede reis!
    We zien je 5 april!! Enn kijk uit voor meneer Koekkoek! ;)
    Tot snel!! Kuss

  • 26 Maart 2008 - 12:35

    Pa:

    Volgens mij ga jij het mooie weer meenemen naar Nederland!!
    Jij én het mooie weer kunnen mij niet snel genoeg komen!

    Dikke kus,
    Pa

  • 26 Maart 2008 - 12:43

    Sam:

    Tot volgende week Malleentje!

  • 26 Maart 2008 - 12:46

    Mams:

    Sorry voor de late reactie, had je verhaal helemaal niet gezien!!!
    Maar zit al te wachten met de thee en de chocolaadjes(ZEEVRUCHTEN)

    Kus

  • 26 Maart 2008 - 13:12

    Marga:

    Kom maar snel naar hier, des te eerder is mijn tijd aangebroken.
    Geniet van je knuffelpartijtje in Nederland.

    groetjes,

    en tot snel in KL ;-)

  • 26 Maart 2008 - 13:29

    Mirjam:

    Goede reis alvast, lekker lang knuffelen met je familie... en tot volgende week marleentje :D... Kussiess xxxx

  • 26 Maart 2008 - 13:50

    Daniela :

    Lieverd,

    heel veel plezier in Nederland alvast, hopelijk is het volgende week wat beter weer als je er bent, zal voor je duimen dat de zon gaat schijnen...

    Geniet van je tijd met je vrienden en familie. Heerlijk even die batterij opladen, lekker eten, kletsen...geniet ervan meid!

    Superbedankt nog voor je kaart.....echt lief!

    De foto's van Tink en Neel waren zo ontzettend mooi....wow ik wil ook naar Maleisie!!!

    Dikke zoen

    Daan

  • 26 Maart 2008 - 14:59

    Carolien:

    He Marleen,
    Wat lekker dat je even vakantie in NL gaat vieren! Ja dat broodje filet mis ik ook altijd zo! Dus eet ze nu erg veel..
    Als jij nog 4 uur vertraging oploopt, zien we elkaar misschien nog wel op schiphol, ik vlieg om 12.35 uur dus wie weet.
    Mag helaas maar 30 kilo meenemen..
    Dus dat wordt passen en meten.
    Nou meis, alvast heel veel plezier gewenst in NL!!
    Liefs Carolien

  • 26 Maart 2008 - 16:29

    Mieke:

    Filet american, frikandellen kroketten ik mis een ding....
    Grieks eten???? en limburgse vlaai?

  • 26 Maart 2008 - 23:51

    Bart:

    Hej Marleen, jij mazzelaar, nog steeds aan de the tharik en de nasi lemak, ik mis het zo he! Maar ga je nu weer terug naar NL? Niet voorgoedt toch? En die foto's hier, heb je een kind gekregen? Haha, vast niet;) Je kan wel merken dat ik een tijdje niet op je blog ben geweest:P! x, Bart

  • 30 Maart 2008 - 19:15

    Linda:

    Hey marleen,

    Maar weer eens een reactie van mij.
    Zoals je op hyves hebt geschreven lang geleden dat we elkaar gesproken hebben via het www.
    Ik wil je alvast een hele goede reis wensen en een fijne tijd in NL.
    Wie weet komen we elkaar nog wel tegen.

    Liefs Linda

  • 31 Maart 2008 - 19:17

    Tess:

    hahaha :) Ja lekker Hollandse happies! Nog een paar nachtjes slapen! O ja en ik ben weer in de lucht, computer is weer gefixed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 312989

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: