Het was super op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het was super op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het was super op Bali

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 Juli 2008 | Indonesië, Bali

Het is al weer 3 maanden geleden sinds mijn laatste vertrek uit Nederland dus werd het weer tijd om een nieuw stempel te halen voor in mijn paspoort. Aangezien Bali maar 2,5 uur vliegen is, ik 3 maanden geleden al een spotgoedkoop ticket heb geboekt en er lieve collega's werken, werd het dus weer een kort tripje naar Bali toe.
Ik heb echt zo enorm genoten, echt weer opgeladen zodat ik er weer een paar maanden tegen kan in de drukke stad.
Zaterdag om 20:00 stond ik op Balinese bodem en nadat ik me de hele dag, met opzet, had uitgehongerd, zijn we rechtstreeks naar de Double Dutch gereden om ons lekker vol te proppen met frikadellen en bitterballen.
Weggespoeld met een paar glaasjes rose en bijgekletst.
De volgende ochtend zijn we naar KuDeTa gegaan, dat is een beachclub voor de jetset van Bali en wij vonden dat wij dat ook wel even mochten zijn voor een dagje.
Heerlijke sapjes gedronken en gelegen op de luxe bedden met een schitterend uitzicht.
Ook heb ik Maris zo ver gekregen dat we gingen bodyboarden. Wat hebben we een lol gehad en Maris kreeg er geen genoeg van.
Een paar zere knien en knalrood lichaam (vergeten in te smeren) verder werd het tijd om mijn nieuwe vriendin Alfa te ontmoeten.
45 Minuten lang mochten Marischa en ik met haar spelen, knuffelen en haar massages geven.
Het voeren lieten we maar aan de trainger Chris over.
Jaja, wie is Alfa??? Dat is de mooiste en liefste dolfijn.
Het was weer een grandioze ervaring. Iedereen moest de dolfijn "delen" maar omdat Maris herkent werd, kregen we een 'privedolfijn' en trainer Chris legde ons alles uit en liet ons ook alle trucjes uit proberen.
Aan het einde van de middag vertelden wij Chris dat wij zijn baan zouden overnemen per direct. Jammer :-( dat hij er niet op reageerde.

's Avonds stond er een etentje op het strand op het programma met de andere Oad meiden. Het was weer een erg gezellige dag en ik heb op en top genoten op Bali!!!

Wil je mee genieten? Kijk dan naar de super mooie foto's!

Liefs uit KL,

Marleen

  • 15 Juli 2008 - 05:53

    Marga:

    Hi Marleen,

    Ik had het natuurlijk al gehoord van Marischa dat jullie een topweekend hadden en gelezen op haar site natuurlijk.
    Jammer dat ik Alfa niet ontmoet heb!!

    Lieve groetjes

    Marga

  • 15 Juli 2008 - 05:59

    Mams:

    o o o wat mooi allemaal.
    Ja nu begrijp ik dat je er weer even tegen kan!!!!
    Wat een lieve vriendin heb je er weer bij.
    Kus

  • 15 Juli 2008 - 06:54

    Maris:

    Hoiii,

    Bedankt voor het toffe weekend! :) Heeft ook mij weer even heel goed gedaan!
    Wie weet nog een keer voor herhaling vatbaar op deze bestemming!!

    Liefs Maris

  • 15 Juli 2008 - 07:13

    Jildou:

    Vervelende extraatjes heeft die baan van jou,zeg! :p
    Liefs Jildou

  • 15 Juli 2008 - 07:23

    Aerin:

    Leentje! Wat zie je er goed uit! En ben stik-jaloers natuurlijk. Is het niet een geweldige ervaring om met dolfijnen te zwemmen?? Ben blij dat je het zo leuk heb gehad!

    xxx Aerin

  • 15 Juli 2008 - 07:54

    Pa:

    He kanjer,

    Ik ben er stil van en dat wil wel wat zeggen toch!

    Dikke kus,
    Pa


  • 15 Juli 2008 - 09:01

    Paulien:

    Heee Marleen!
    Echt super gaaf die fotos!! Ik denk dat iedereen in Nederland wel jaloers is..! Hier is het ook zomer, maar nog echt geen weer om even in je bikini te gaan liggen.. dus geniet er maar lekker van!! Kuss

  • 15 Juli 2008 - 09:17

    Mirjam:

    Hee Marleentje!

    Superrr dat je met dolfijnen weer hebt gezwommen, het blijft geweldig he..just like Bali:D

    Hier in Afrika is t ook moooi en leuk etc etc, zal snel ff een verhaal plaatsen;)

    Kuss

  • 15 Juli 2008 - 09:55

    Myrthe:

    Wat gaaf zeg!!!
    Pfff ik ben jaloers ;)
    Dan is het geweldig om een nieuw visum te moeten halen.
    Op kos valt dit alles niet te beleven haha..
    X uit Bodrum

  • 15 Juli 2008 - 10:06

    Carolien:

    He meis,
    Wat een leuke trip weer!
    Lijkt me geweldig met de dolfijnen. Hier ook alles goed, mail je binnenkort ff om bij te kletsen.
    x carolien

  • 15 Juli 2008 - 10:59

    Eveline:

    Fantastisch zeg, spelen met een dolfijn. Ik wist niet dat visum verlengen zo leuk was. Over een paar maandjes weer?

  • 15 Juli 2008 - 18:35

    Zo Maar Iemand:

    Wow dat ziet er puik uit daar. Alleen bij het zien van de foto´s kan ik er weer ff tegen, en dan heb ik het zelf niet eens mee gemaakt ben echt vet jaloers haha

  • 16 Juli 2008 - 08:23

    Emmie:

    Hoi Marleen
    Wat een schitterende foto,s weer,en wat een mooie ervaring moet dat zijn.
    Leuk dat je ook deze ervaringen met ons deelt!
    Heel veel lieve groetjes,
    Emmie.

  • 16 Juli 2008 - 15:44

    Joke:

    wat heb jij toch een vervelend baantje daar !!!
    zo saai allemaal hahahah
    geniet er maar van hoor maar pas op dat kia niet jaloers wordt op je nieuwe vriendje
    groetjes Joke

  • 17 Juli 2008 - 17:22

    Jenny:

    Leuke fotos!!! We kletsen snel bij op msn leentje ;)

    Kus!

  • 21 Juli 2008 - 13:01

    Tess:

    Super Marleentje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 312965

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: